Képviselő Funky

Az Index seggrepacsi-ügyi szakblogja.

Bemószerolásokat, életveszélyes fenyegetéseket, trükköket és főleg jó tippeket a kepviselofunkyKUKACgmailPONTcom cimre várunk.


Az igazi Képviselő Funky

Friss topikok

Címkék

Linkblog

Még-még-még, Vértesből nem lehet elég

2009.03.25. 15:01 K. Funky

Ahogy a Vértes András Amway-es kötődését taglaló bejegyzés kommentelői kifejtették, nem olyan biztos, hogy olyan nagy baj lenne egy ilyen szektás miniszterelnök az országnak. Akárki kapja a jeles állást, elsősorban az lesz a dolga, hogy szart tuszkoljon le tízmillió magyar torkán, erre a feladatra pedig a piramisjáték-szervező előélet kifejezetten jó ajánlólevél.

Most viszont kaptunk egy levelet egy névtelenséget kérő olvasónktól, amely alapján Vértes nem csak remek kommunikátor, hanem ideális megszorító is, aki minden zsebből pénzt tud előcsalogatni. Legalább egy ötezrest. És spórolni is tud! Informátorunk a közelmúltban járt Vértes szektájának egyik gyűlésén, ám nem maradt sokáig:

Kár, hogy két hónapja nem léptem be hozzá, pedig a lakásán tartott szeánszon olyan pontosan elmagyarázta, mit kell csinálni. Csak hát én azt hittem, hogy valódi vendégségbe hív meg magukhoz feleségemmmel együtt. S a vendéglátás is igen szegényes (egy kóla) volt. Viszont amikor feláltunk, hogy ezt nem akarjuk végighallgatni, ötezer forintot helyben kifizetetett velünk, és még egy csekket is utánunk küldött 19 ezer forint regisztrációs díjról, amit viszont már nem fizettünk be.
 

26 komment

Címkék: kormanyvalsag vertes andras

A bejegyzés trackback címe:

https://kepviselofunky.blog.hu/api/trackback/id/tr321024939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.03.25. 15:44:03

jó, aztán ez vagy igaz vagy nem.

venyus 2009.03.25. 15:51:14

Ez baromság, nem dolgozik ilyen módszerrel az általam jól ismert Vértes. Ez egy lejárató kampány, aminek sajnos az Index elég nagy teret biztosít, amellett, hogy magas labda a háttér....

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.25. 16:02:10

...így megy ez. Meghívnak vendégségbe, mondván, hogy állást kínálnak (a Berényi Mikit játszó színész is piramisjátékozik, egy barátom volt nála) aztán kiderül, hogy az egész egy nagy átverés. Dehogy ez a Vértes 5 rongyot kér egy kóláért, az tényleg vicces. Ha ő lesz a miniszterelnök, azt hiszem le is húzhatjuk magunkat :-/

Megszeppent kisgyerek 2009.03.25. 16:03:42

És ki is pengetted az ötezrest? Ez a Vértes tényleg tud valamit.

nevetőharmadik 2009.03.25. 16:07:14

Azt leírta a kedves névtelen informátor, hogy miért fizetett ki ötezret?

A regisztrációs díj egyébként az Amwayben 1900 azaz ezerkilencszáz forint. Semmi 19 ezer. Aki nem hiszi, járjon utána :D

Az évek meg a rutin 2009.03.25. 16:12:52

Kormányfő-jelöltünk szeret nagyban játszani, tetszik, ő az én emberem.

lemonheart 2009.03.25. 16:18:55

haha
ez még fotoshopnak is gyenge

bezzeg engem Semjén legutóbb kokainnal kínált. hátat fordítottam, elszaladtam - de akkor előugrott Viktor, és húszkilós heroinszállítmányt tuszkolt a farzsebembe. alig tudtam felszállni tőle a Combinóra...

így igaz, szóról szóra! mert leírtam. le én!

Unchangingness · http://nemlehetmas.blog.hu 2009.03.25. 16:47:24

Én támogatom Vértest! Ilyen ember kell nekünk, aki tud a pénzzel bánni. Vértes már bizonyított a saját területén, és az Amway-ben, most Magyarországot is a csúcsra juttathatja!

Nem fikázni kéne, hanem örülni, hogy van egy alkalmas jelölt!

tripanek (törölt) 2009.03.25. 17:03:22

"Viszont amikor feláltunk, hogy ezt nem akarjuk végighallgatni, ötezer forintot helyben kifizetetett velünk, és még egy csekket is utánunk küldött 19 ezer forint regisztrációs díjról, amit viszont már nem fizettünk be."

Aki azt hinné ez vicc: voltam ilyen rendezvény előterében (BAH csomópontnál, 2-3 éve). Először kifordult belőlem a szar, aztán eljöttem én.

Aki ismerős maradt az előadáson (valami gyémántfokozató mutogatta a szerencsétlen autista gyerekét), attól viszont megpróbálták bevasalni az ötezer HUF-t.

karelgott · http://nylon.blog.hu 2009.03.25. 17:12:41

A névtelen blogon névtelenséget kérő informátor információit a helyén kell kezelni.

insert_click · http://www.kutyapoint.hu/ 2009.03.25. 17:15:39

"Névtelenséget kérő olvasó":
Ha ez valóban előfordult, akkor Vértes emlékszik rá, tehát felesleges névtelenséget kérni.
Egyébként kamu az egész, mégcsak nem is vicces.

janomano 2009.03.25. 17:20:53

Ez az anti-Vértes kampány egyre gyengébb.
Nekem ugyan se kutyám, se macskám, de ez a sztori megafake! :-)

5000Ft? Úristen! Ezt valaki beszopja!?

Bögöy (törölt) 2009.03.25. 17:26:54

Vertes szerintem eleg gaz ilyen kamu-tortenetek nelkul is.

Mire fol fizetett otezret a kedves posztolo kedves ismerose?

Aldobói Feldob 2009.03.25. 17:43:25

tudtátok, hogy a vértes gki a megrendeléseinek 70-80%-át a magyar államtól (illetve a kormánytól) kapja! bizony-bizony. ezt egészen biztosan tudom, ugyanis egy gki szakmai konferencián maga vértes mondta ezt el. ha ő lenne a kormányfő, akkor keményen összeférhetetlenség állna fenn. és hiába függesztené fel a gki-ban a státusát, a gki akkor sem kaphatna állami megrendelést. és akkor csőd? persze tudom jól, errefelé a balkáni végeken, nemigen szokás komolyan venni az összeférhetetlenségre vonatkozó szabályokat. meg úgy általában semmilyen szabályt, morális izéket és a többit.

Axeptor · http://nemlehetmas.blog.hu/ 2009.03.25. 17:50:58

Én most is csak azt tudom mondani, amit eddig, hogy szerintem nem nagyon lényeg, hogy ki lesz a miniszterelnök, mnert egy olyan szakmailag felkészült párt áll mögötte, mint az MSZP! Megvan a kellő tapasztalat, és biztos, hogy jól fogják csinálni azt amit csinálniuk kell, én megbízomm a politikai elitben!!!

khmm... 2009.03.25. 17:58:31

A rádióban előbb azt is "elejtették", hogy VA Princz Gábor üzlettársa is volt...

Mi derül itt még ki...? :-DDD

hírmixer · http://hirmix.blog.hu 2009.03.25. 18:00:22

WTF? És ez kit minősít? Követelem, h a levélíró nekem is fizessen 5000-et! Most!

(ez nem változtat azon a tényen, h a csávó jelölése egy vicc)

is 2009.03.25. 18:13:37

elvan a gyerek, ha játszik. kapott a hülyéje egy Vértest, játszani, legalább addig békén hagyja a felnőtteket, hogy miniszterelnököt találjanak. pontosan látszik, hogy melyik blog mennyit szentel neki, tökéletes színvonalmérő.

wynil 2009.03.25. 18:28:08

Igenis a Vértes megfelel, mennyivel jobb nála a Glatz, vagy a Surányi?
És miért gáz ha van valami mellékese, legalább bevállalja, nem sunyul, és nem tagadja le.
Ma a Hírtelen tévén láttam a híradóban, milyen cinikusan fogalmaztak.
majd kíváncsi leszek ha a Viktornak eljön az ideje, akkor kikkel fogja feltölteni a kormányt, Semjénnel, Martonyival, Cser-palkoviccsal?
God bless HUngary:-)

silverwol 2009.03.25. 18:32:48

Nagyon sok ember van, aki nem szimpatikus, de Vértes az egyik, aki ellen akar tuntetesen is reszt vennek. En nem akarom ez az embert miniszterelnoknek.

2009.03.25. 19:06:03

Nos, a Népszava olvasói szerint Vértes a megfelelő ember számukra:
www.nepszava.hu/default.asp?cCenter=voteResultAll.asp

janomano 2009.03.25. 19:28:32

Meghallgattam az indexre kitett hangfelvételt. Okézsoké, tényleg kínhalál erre az emberre. :-) Ez a csávó egy vicc. Ugyanúgy, mint a Glatz Feri bácsi, aki egyébként nagyon aranyos ember, klassz előadása volt a mindentudás egyetemén. De ez nem népszerűségi verseny.

Egy bajusz mind felett! :-)

Martian (törölt) 2009.03.25. 19:28:44

Az én jelöltem: Zaphod Beeblebrox for prime minister...
:)))

tomi888 2009.03.25. 20:45:01

Nem fejtem ki a véleményem, de egy ilyen RANDOM értesülést címlapra tenni elég alja.

kaszakő 2009.03.26. 22:40:04

Volt nekünk a rendszerváltás után ávós miniszterelnökünk, III/II-es ügynök miniszterelnökünk... Hát, egy mosószerügynök ezeknél csak ártatlanabb lehet. Részemről jöhet! Azért illúzióim nincsenek: még messze nem ez a legalja.
süti beállítások módosítása