Képviselő Funky

Az Index seggrepacsi-ügyi szakblogja.

Bemószerolásokat, életveszélyes fenyegetéseket, trükköket és főleg jó tippeket a kepviselofunkyKUKACgmailPONTcom cimre várunk.


Az igazi Képviselő Funky

Friss topikok

Címkék

Linkblog

Szóltam, hogy jönnek a fasiszta celebek

2013.04.18. 12:15 K. Funky

Ahogy közelednek a választások – persze csak akkor, ha a fideszes többség nem halasztja el bizonytalan időre –, úgy kap lábára a politikai költészet.

Hogy hány szavazót lehet ezzel a műfajjal befolyásolni, azt nem tudni. Egy biztos: Király Gábor legújabb verse szép karriert fut be az interneten, politikusok idézik, kommentekbe másolják. (A szerző, vélhetően, nem keverendő össze a magyar válogatott és az 1860 München cerberusával.)

Legutóbb a volt SZDSZ-es, jelenleg DK-s Eörsi Mátyásnak tetszett meg A másik oldal. Szóltam! című költemény, amit minden további kommentár nélkül tárunk a pollíra kedvelői elé.

KIRÁLY GÁBOR: A MÁSIK OLDAL. SZÓLTAM ! (Reflexió Erdős Virág versére)

Szóltam, hogy jönnek a fasiszta celebek,

szóltam, hogy nem lesz jó, ha a szart lenyeled,

szóltam, hogy ki fogják lopni a szemedet,

azt mondtad, nyugi, mert ezek nem ilyenek.


Szóltam, hogy te leszel bűnbak a bankoknál,

szóltam, hogy rosszabb lesz Budapest Bangkoknál,

szóltam, hogy leköpnek költői esteden,

azt mondtad, nem kéne ördögöt festenem.


Szóltam, hogy ki fogják rúgni a mamádat,

szóltam, hogy elő lesz írva az alázat,

szóltam, hogy nevükre íratják hazádat,

azt mondtad, nem eshet meg ez a gyalázat.


Szóltam, hogy több lesz az erőszak szervezet,

szóltam, hogy lapít majd minden szakszervezet,

szóltam, hogy lesz majd itt bankszámla zárolás,

azt mondtad, unalmas már ez a károgás.


Szóltam, hogy te leszel hibás az árvízért,

szóltam, hogy nem kapsz majd gyufát se száztízért,

szóltam, hogy rajtad verik le a havazást,

azt mondtad, hagyjam már abba a savazást.


Szóltam, hogy viszi az egyház a sulikat,

szóltam, hogy mérnökök helyett majd kulikat

képeznek ezerrel, s bezárják a gyárat,

azt mondtad, ilyen a kereslet-kínálat.


Szóltam, hogy felbontják minden leveled,

szóltam, hogy feltörlik a padlót teveled,

szóltam, hogy nem lesz a várad a te házad,

azt mondtad, béke van, nyugi, ne parázzak.


Azt mondtad, nem érint téged, ha úgy lesz se,

azt mondtad, védje meg magát a férgese,

azt mondtad, ráérek, hiszem, ha látom,

így jártál, megszoptad, édes barátom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kepviselofunky.blog.hu/api/trackback/id/tr925233048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása