Képviselő Funky

Az Index seggrepacsi-ügyi szakblogja.

Bemószerolásokat, életveszélyes fenyegetéseket, trükköket és főleg jó tippeket a kepviselofunkyKUKACgmailPONTcom cimre várunk.


Az igazi Képviselő Funky

Friss topikok

Címkék

Linkblog

Robbant a vagyonnyilatkozat-bomba

2012.02.01. 04:05 K. Funky

Végre egy őszinte képviselő, aki vagyonbevallásában nem hagyja üresen az ajándékozási rovatot. (A 386 országgyűlési képviselőből jó ha tíz követője van.)

A bonyhádi fideszes Potápi Árpád bevallja, hogy kapott 5 üveg bort 10 ezer forint értékben, 3 üveg pálinkát 2 ezer forint értékben, ez idáig rendben is van, és 1 darab krecsányt körülbelül két és félezer forint értékben.

Most abba nem akarunk belemenni, hogy egy krecsányért sok-e vagy kevés két és félezer forint, inkább azt firtatnánk, hogy mi a túró az a krecsány?

A helyes megfejtéseket a kommentekben várjuk, fődíj két, nem három darab krecsány!

203 komment · 1 trackback

Címkék: vagyonnyilatkozat krecsány potápi árpád

A bejegyzés trackback címe:

https://kepviselofunky.blog.hu/api/trackback/id/tr654040171

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Krecsány eladó! 2012.02.01. 11:15:15

Van négy darab krecsányom.Valamikor régen kaptam őket ajándékba, amikor még vidékre jártam fellépni. Az előadás után néhányan odajöttek a közönségből és kisebb ajándékokkal köszönték meg a műsort. Egyszer Bonyhádon jártam, méghozzá a Vörösmarty Mihály ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xylu 2012.02.01. 05:11:48

Jé, egy nálam is korábban kelő!
Szerintem a Krecsány egy új fideszes relikvia,olyan,mint egy feszület, csak Gyurcsánnyal.
hogy sok-e érte 2500,attól függ,mekkora,miből van,ki készítette,stb.

Xeon 2012.02.01. 05:14:37

Gondolom a Krecsány Kálmán egy könyvéért gondolt ekkora összegre, azaz kapott egy könyvet amit Krecsányi írt.

preddy 2012.02.01. 05:25:34

Karácsonyi ajándékot kapott - biztos egy titkos rajongójától... :-)
Ami egy csoda, mert a fideszeseknek milliós rajongó táboruk van és csak egynek jut eszébe hogy megajándékozza képviselőjét!
Apropó, Molnár Csaba, a rendőr, apróbb ajándékért került börtönközeli helyzetbe, hurcolták meg évekig és vesztette így el egzisztenciáját...

- Szerzet - 2012.02.01. 06:11:56

erjesztett mangalicatej

lumiere (törölt) 2012.02.01. 06:19:34

A krecsány egy székely népviseleti felsőruházat. Potápi úr bukovinai székely származású, és erős kötődése van a hagyományőrzéshez, sokat tett a bukovinai székelyekért. Szerintem ez is tisztelendő!

Exploiter 2012.02.01. 06:20:59

Kora reggel elkapja az embert a hányinger ettől.

lumiere (törölt) 2012.02.01. 06:22:03

A fődíjra természetesen igényt tartok :)

Biscione · http://axl-zizzenetek.blogspot.com/ 2012.02.01. 06:27:17

Alapból nem feltételezek semmi jót a képviselőkről, de lumiere kolléga magyarázata után ez nem is olyan gáz.Ha tényleg csak ennyit kapott és ezt be is vallja, lehet rajta mosolyogni, de még az is lehet, hogy becsületes ember. Azt gondolom, vannak sokkal érdekesebb bevallások...

Anonim01 2012.02.01. 06:33:35

Ignác, szinészés szinigazgató, szül. Margittán (Bihar) 1844 márc. 29. Nyomdásznak készült, azonban vágya gyermkkora óta a szinészethez vonzotta. 1863. mint ifzetés nélküli statiszta Molnár társulathoz állt. Első szerepe az ifjú Schwarcz volt Szigligeti Liliomfi c. darabában. Néhány hétig a szini iskola tanítványa volt, de minthogy nem volt miből megélnie, ismét vidékre ment. Tiz év mulva, 1873 okt. elején Kecskeméten szinigazgató lett és azóta folyvást mint ilyen működik; de azért a rendezői teendőket még mindig végzi, s a tehetségeket felismerve, a magyar szinészetnek - köztük a nemzeti és népszinháznak - sok jeles szinészt nevelt. Újabb időben nyáron a budai szinkörben működik társulata.

solo 2012.02.01. 06:44:08

Potápi polgármester úr lehet,hogy bukovinai származású de leginkább egy itthon erősen szaporodó másik etnikumhoz tartozik és bár annak a ,,nemzetiségnek" is vanak szép ajándékozható tárgyai biztosan, azért egy székely ajándékot sem utasít vissza.:-)
(,,Bukovinai székely"...heh, így sem hívták még őket...akkor tele van ez az ország bukovinai székelyekkel!!!:-)

maycontainnuts 2012.02.01. 06:51:59

@Biscione:

De ha a krecsány az, aminek lumiere mondja, akkor miért nem írja úgy, mint minden becsületes magyar ember, hogy tí-sört, esetleg top. :)

A blog szerkesztői viszont nehéz helyzetben vannak, mivel a google nem ismeri a krecsány ruhadarabot(vagy bármi mást Krecsány vezetéknéven kívül), így teljességgel eldönthetetlennek tűnik, hogy ki fogja nyerni a díjat.

Így én is bejelentkezek a nyereményért, mivel szerintem ősi Székely/kisgazda kifejezés a mindenkori hivatalos magyar fizetőeszköz milliós összegére (lásd még:
" Székely Zoltán azon védekezését is elutasította a bíróság, amely szerint a felvett telefonbeszélgetésekben említett "dokumentum" megjelölés más politikusokra nézve kompromittáló iratokat jelentett, nem pedig pénzt. belfold.ma.hu/tart/rcikk/a/0/24118/1 ").
Kérem a nyereményként meghirdetett 3 millió forint átutalását később megnevezendő számlámra. :D

Biscione · http://axl-zizzenetek.blogspot.com/ 2012.02.01. 06:58:33

@maycontainnuts: Ja, ja itt van mindjárt Szőcs Géza államtitkár akinek semmije sincs, tavaly sem volt. Talán van egy régi Zippoja, de abban sincs tűzkő már évek óta.
hvg.hu/itthon/20120130_szocs_geza_vagyonnyilatk

MACISAJT 2012.02.01. 07:06:54

Végre egy őszinte poszt, ahol a szerző
bevallja, hogy halvány segédfogalma sincs, sőt tőle életidegen a krecsán...

No sebaj, segítsünk szegénykének:
epa.oszk.hu/00400/00402/00005/pdf/ISIS_2006_109-119.pdf

marcangoló 2012.02.01. 07:09:16

www.bukovina.hu/adattar/dokumentumtar/csibi_szekelyviselet.pdf

Krecsán néven érdemes keresni. És egyben gratulálok! Ha hallgattál volna, bölcs maradtál volna!

And37 2012.02.01. 07:20:38

@marcangoló: szerintem jó hogy nem hallgatott, mennyi ember képbe kerül a székely népviselettel ma! :)

marcangoló 2012.02.01. 07:21:55

@And37: Látod, ebben igazad van. A fagyi meg úgyis visszanyal, ha az ember nem elég körültekintő. :-D

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.01. 07:52:07

Kicsiruha,karinca,krecsány,és szedetting.Nomármost:tele a tökem a Potápi kébvisellő úr bevallásával.Mé nem tudott becsületes magyar ember móggyára ajándékot kapni?????Sííímán egy kostökzacskó,a sodródohánynak,vagy egy tegez,hátrafele íjazáshoz.Mégilyen marhaságot,hogy a reggelt a bukovinai székelyek őtözködési szokásainak megismerésével töltsem.Oszt nincs is szavuk a leggingsre...Micsoda népség....

bandigyerek 2012.02.01. 07:52:21

@solo: akikre te gondolsz azok a gangeszparti székelyek.

Egyébként a krecsány az egyfajta bizgere, amivel a toplákok a rekettyésben szoktak murdacolni.

2012.02.01. 07:55:34

3 üveg pálinka összesen kétezerért?
Brrrr.....

enelmentemavasarba 2012.02.01. 07:55:50

@solo: nem, a bukovinai székely=összes székely. a bukovinai székelyek 5 falu leszármazottai.

PonDrow 2012.02.01. 07:59:12

@Dr.Betépett felhasználó: "Oszt nincs is szavuk a leggingsre"

Priccsesnadrág? :D :D

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.01. 08:02:35

@PonDrow: Nehogy má elkezdjük a kóter öltözékének a vizsgálatát is,mer oda lesz az egész napom.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2012.02.01. 08:04:16

@And37: Amit itt mindenki linkel, az krecsán (én sem ismertem amúgy), a nyilatkozatban meg krecsány van. Szóval nem ugyanaz, vagy a jómadár nem tudja a ruhadarab nevét jól.

lone 2012.02.01. 08:06:25

Van humorérzékük ezeknek a patkányoknak.. Pálinka, meg bor...

marcangoló 2012.02.01. 08:07:49

@Yooha: Vagy mondjuk a helyiek így is és úgy is nevezik...

victor vacendak 2012.02.01. 08:13:15

@enelmentemavasarba: melyik öt? Bukovinában élek, csak kíváncsiság...

vau · http://www.holdkomp.hu 2012.02.01. 08:18:11

@MACISAJT: @marcangoló: Most végre elvált a szar a májtól, kiderült, hogy mekkora dilettáns, imperialista kizsákmányoló a posztíró, hogy még egy nyomorult krecsányról sem hallott.

Alja egy geci világ ez, semmit nem tud már nyújtani számomra. Itt már az újságírók sem tisztelik a székely népi ruhaneműket.

dr. Ringlósztár 2012.02.01. 08:19:12

@zulu:
Nem a minőségre ment rá.

Mercel 2012.02.01. 08:19:43

@MACISAJT:

Az, hogy találtál információt tök jó, én is kíváncsi lettem, hogy mégis mi a hócipőm az a "Krecsán"..
Most már hála neked tudom.
És hála neked, megvan ez első ember akitől reggeli a kávém közben kinyílt a bicska a zsebemben.
A többit neveltetésem miatt inkább nem írom le:)

De ha már ismeretterjesztés, azt ismered, hogy néha a kevesebb több?

"Frigyes"

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2012.02.01. 08:22:41

Engem a 3 ü pálinka összesen 2.000 Ft értékben érdekelne. Ha legalább félliteres üvegekről van szó, akkor rendelnék nagyobb tételben ezen az áron.

Ajánlatokat kommentbe kérek.

enelmentemavasarba 2012.02.01. 08:23:26

@victor vacendak: józseffalva, andrásfalva, hadikfalva, istensegíts, fogadjisten.
hosszan: hu.wikipedia.org/wiki/Bukovinai_sz%C3%A9kelyek
röviden: bukovinakiado.hu/rolunk

DurvaPisti 2012.02.01. 08:23:37

ez a tag egy gyökér

Kutchek (törölt) 2012.02.01. 08:28:39

A vagyonnyilatkozatokról ugrott be egy klasszikus:

"akinek nincs semmije az annyit is ér"
L.J.

Krecsányok, Wartburgok, pálinkák, adósságok, utánfutók - szép kis bagázs.

ob.szerver 2012.02.01. 08:29:03

Ostobák vagytok.

A krecsány egy olyan, speciálisan kialakított duplafalú boríték, amelyekben a fideszes megyei atyaúristenek a kenőpénzeket gyűjtik be a meghívásos közbeszerzéseken kijelölt haveroktól.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2012.02.01. 08:32:24

Ha ilyen olcsó, nem is értem, hogy miért nincs nagyobb keletje nálunk ennek a rucinak.

@MACISAJT: te meg minek linkelsz ide szűcskatalógust, ez valami ingféle. Jáccod itt az agyadat, fogadom, te se tudtad mi a szar ez.

tobias2 2012.02.01. 08:32:25

A KRECSÁNY az valszleg CSÁNYMELLÉKI lesz. Vend nyelven a kre- előtag azt jelenti, hogy vmi mellett, közelében.

marcangoló 2012.02.01. 08:34:57

@vau: Blogger, nem újságíró, csak egy blogger. Nem kell tőle sokat várni....

barli 2012.02.01. 08:35:14

@Yooha: lehet, hogy dél bukovinában krecsánynak mondják. Az is lehet, hogy krecsányi, csak a lehallgató tiszt rosszul írta le :)

NA YA! 2012.02.01. 08:46:47

A krecsány az a lófasz fideszes változata!;)

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.01. 08:47:47

@ob.szerver: Speciálisan kialakított duplafalú boríték....hogy oda ne sz@rjak.Hagyómikinek lyó vót a nokia doboz.Minek kell itt újítgatni,má nem látunk a flanctól.

genyamagyar 2012.02.01. 08:51:43

Ne bántsátok Potápi urat, most kapott Karácsonykor infarktust. Azóta hírzárlat van róla.

Mária 2012.02.01. 08:54:27

Nem az a kérdés, hogy WhatTF az a kretács, hanem az, hogy WhoTF az a Potápi Árpád.

ob.szerver 2012.02.01. 08:59:07

@Dr.Betépett felhasználó:

Nem érted.
A Nokia doboz ott van, csak elő kell venni. Viszont a krecsányt külön le kell gyártatni, amivel a krecsánykészítő haverok bevételhez jutnak, amiből visszaosztanak a megrendelőnek. Capisco?

Pierr Kardán 2012.02.01. 09:01:08

Jó, hogy az volt a kérdés, hogy mi az a krecsány, erre vagy huszan elmagyarázzák, hogy mi az a krecsán...

Szerintem meg Gyurcsány-t akart írni, csak elírta :-)

marcangoló 2012.02.01. 09:03:01

@ob.szerver:
Nagy biznisz kettőezerötér'.... :-)

shakter 2012.02.01. 09:03:41

Namost ez a krecsány azért került uszkve kettő meg félezer forintba mert egy kissé avíttas volt már. Használta annak előtte vagy három generáció.Meg bizonyos rátétek inkább foltnak voltak nevezhetőek!!

Pierr Kardán 2012.02.01. 09:11:50

Már huszonegyen magyarázzák el, hogy mi az a krecsán :-(((

ob.szerver 2012.02.01. 09:12:11

@marcangoló:

Azért csak ne becsüld le.
Az összes közösségi (állami, önkormányzati) megrendelés le van zsírozva, és a fidesznek köszönhetően a 150 millió Ft alatti közbeszerzéseit már meg sem kell hírdetni, elegendő meghívni a havert és két strómat, hogy még a pályázatok személyre szabásával se kelljen bajlódniuk.
Tehát, ha az összes lóvét egy-egy krecsányban juttatják vissza, az évi több tízezres darabszámot jelent.

drover(fanyul társa) 2012.02.01. 09:13:42

Ennyi amatőrt..
A krecsány az Orbán fociedzéseken használt büdös frottírzoknija. Ezt selyemzsinór helyett küldözgeti az arra érdemeseknek, csak meg kell szagolni és a delikvens kampec.

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.01. 09:16:22

@ob.szerver: Ahha,értem már.Basszus,ebből a bizniszből f@szán kimarattam megint.Pedig krecsányból qrva jó vagyok.

will 2012.02.01. 09:18:03

A Krecsány az egy kortárs festő, pályatársa az "Eredeti Franyák"-nak.

drover(fanyul társa) 2012.02.01. 09:20:39

@CarlosPerez:
Aha..
Tehát kapott ez a fa.. bocsánat fanyűvő székely egy kék-fehér csíkos női kardigánt..
Aha. Na szépen vagyunk..
Meleg?

rovidesz 2012.02.01. 09:22:22

nem hiszem el, hogy szulinapjara nem kapott egy 1600 forint erteku tortat, es nem hiszem el, hogy a hazassagi evfordulojara nem kapott a felesegevel kozosen egy 750 forintos viragot, nem hiszem el tovabba, hogy a mcdonaldsban nem kapott a varakozasert egy 360 forintos alompitet ajandekba.

a kurvaanyjataziyenciniikos gecinek. JAJ KI MONDTA EZT?

elnezest nem en voltam.

Pierr Kardán 2012.02.01. 09:23:07

@Dr.Betépett felhasználó: Tényleg nem tudom...

De ha nem tudom, hogy mi az a vagony, akkor nem magyarázom el helyette, hogy mi az a vagon :-))

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.01. 09:23:33

@drover(fanyul társa): ahha én is épp most láttam meg......De mi van a többi fa....nyűvő képviselővel, egy se krecsányos????

Martian (törölt) 2012.02.01. 09:23:45

A krecsány az olyasmi, mint a fedeb. :)

drover(fanyul társa) 2012.02.01. 09:24:26

@genyamagyar:
Karácsonykor kidőlt Áspi bátyó?
Na, a megjelölt árfolyammal bíró, valszeg zugfőzet pálinkától nem is csodálom.
Gondolom a bor sem különb.

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.01. 09:27:28

@Pierr Kardán: kék és fehér csíkos,női ujjas szvetter.Erdélyi tájszó.Nesze Neked,ha má eccer luta vagy óvasni.Ha ettől most boldogabb lettél,46-os méretben kérnék egy krecsányt kűdeni az asszonynak.

OftF 2012.02.01. 09:28:31

Kösz a posztot, okosabb lettem általa, meg a nagyképűek is kibújtak a zsákból :D

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.01. 09:29:10

@Martian: Annyi tisztázatlan dolog van itten most,erre gyössz valami fedebbel.Mijafranc ez,valami bálnavadász egyenruha????

drover(fanyul társa) 2012.02.01. 09:32:58

@Dr.Betépett felhasználó:
Egy valamit magára adó keresztény- és simademokrata minden vasárnap és nagyobb sátoros ünnepen az elszakított nemzettest iránti szolidarításból gonácsmintás, nádihuhogány virággal himzett priccskelonci vracsányt, vagy szűk, két színben csíkos lehetőleg göndör medveseggszőrből kötött kardigánszerű krecsányt visel.
Nahát.

béla a görög (törölt) 2012.02.01. 09:36:35

krecsány = a szifilisz népies neve :)

én nyertem!

Pierr Kardán 2012.02.01. 09:37:17

@Dr.Betépett felhasználó: Ja, a szvettert aztat ismerem. A szomszédnak volt egy ír szvetter kutyája :-))

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.01. 09:39:53

@Martian: No ezt most haggyuk.Annyi megbeszéletlen dolog van itt,erre gyössz ezzel a fedebbel.Mijafranc az?Bálnavadász egyenruha?

Sentа 2012.02.01. 09:40:10

A pálinka mekkora üveg? Körömlakkos?

ágica1 2012.02.01. 09:40:38

mindöröKRE CSÁNYitól: " a Bónuszbrigádon keresztül 2500 -ért eltörlöm fiacskám a 46 millás kölcsönödet!"

Hertelendi 2012.02.01. 09:40:40

@béla a görög:

Ok, de miért került 25.000 ft-ba???

azt olcsóbban, bármelyik út mellett megkaphatja ezerötért is...

veny 2012.02.01. 09:41:16

Vennék 3 üveg pálinkát 2 ezerér.

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.01. 09:41:53

@Dr.Betépett felhasználó: Bocs,dupláztam.aszittem elveszett eme gyöngyszem,de síímán mindenki csak sz@rik rája.Jólvan.Mingyá elmegyek reggelizni,dafke,és eccsomó informácijót magamba tartok.

drover(fanyul társa) 2012.02.01. 09:42:39

@Pierr Kardán:
A svábok is ismerik a szót. A szomszéd Bergbacher bácsi reggel mindig azt mondja amikor együtt brunyálunk a kert végében hogy "g'morgen szomszéd.. máma iszt kalteSZVETTER"..

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.01. 09:44:41

@Pierr Kardán: kék-fehér csíkos?,mert ha nem akkó olyasmi,mint a siccpali doktorija...

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.01. 09:46:32

@béla a görög: hááát,ha megnyerted,jobb,sürgősen felkeresed orvosodat,vagy a gyógyszerészedet.

drover(fanyul társa) 2012.02.01. 09:47:34

@Dr.Betépett felhasználó:
Persze, akkor is ha női. Ha férfi veszi fel, akkor kell hozzá a hereroppantós "szűkgatya" is. Rámás csimázvával, meg egy hercig kis szalmakalappal.
Jaja.

drover(fanyul társa) 2012.02.01. 09:51:39

@Sentа:
Szia Senta..
Nem az üveg a lényeg hanem ami benne van.
Az árából ítélve valószínűleg fagyállónak is használják valamelyik gazdaságban a traktorokhoz..

Hertelendi 2012.02.01. 09:54:03

...és még hány ilyen "érdekes" ember lehet a fideszben....

csárli hárper 2012.02.01. 10:01:15

ezek szerint már egy krecsány is érdekesebb mint ez az ogy képviselőnek nevezett valami....

Hertelendi 2012.02.01. 10:01:42

Pinka Panka hol vagy?????

genyamagyar 2012.02.01. 10:02:54

A pálinkával vigyázzatok, mert érzékeny téma. Potápi úr édespja ebbe halt bele.

Hertelendi 2012.02.01. 10:03:02

de mi a lófasz lehet az a krecsány?

ez nem valami felcsúti tájszólás???

Pierr Kardán 2012.02.01. 10:04:56

@Dr.Betépett felhasználó: Mondom, hogy ír szvettere vót, az egy barna kutya. Mostmár tudom, hogy az erdélyi szvetter meg kék-fehér csíkos. Érdekes egy állat lehet...

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.01. 10:05:18

@Hertelendi: De-de,csíkos focimez ,átvéve a bukovinai székelyek női öltözéktárából.

genyamagyar 2012.02.01. 10:05:34

@ob.szerver: "a 150 millió Ft alatti közbeszerzéseit már meg sem kell hírdetni, elegendő meghívni a havert és két strómat, hogy még a pályázatok személyre szabásával se kelljen bajlódniuk."

Miér'? A szomszéd is elég Rogán úr szerint. Minek bonyolítsuk? Hogy a fogorvosokról ne is beszéljünk... :)

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.01. 10:07:00

@Pierr Kardán: Ja-ja, lustakötéssel van kötve,és a füle körberinglizve.A seggelyuka meg pelenkaőtéssel van eldógozva.

zsuzska60 2012.02.01. 10:07:02

mindenki téved!
Nem krecsány, hanem icrecsány!
Az meg köztudottan hallgat, mint miafene a hogyishívjákban.

drover(fanyul társa) 2012.02.01. 10:10:27

@genyamagyar:
Van olyan önkormányzat ahol milliárdos közbeszerzést nem írnak ki, mert azon agyalnak hogyan lehetne kitrükközni a nyílt kiírást.

malolo 2012.02.01. 10:11:59

@Dr.Betépett felhasználó: "Martian: No ezt most haggyuk.Annyi megbeszéletlen dolog van itt,erre gyössz ezzel a fedebbel.Mijafranc az?Bálnavadász egyenruha?"
Úgy látom, hogy Martian nem válaszolt. Nos a fedeb a fedélzeti eb rövidítése, ha jól emlékszem Stanislav Lem egyik novellájában. Leltároznak egy űrhajón, mert revizort várnak, és a listán találnak egy "fedeb" nevű tételt. Nem tudják, hogy mi az. Azt gondolják, hogy valami műszer, így gyártatnak egy kamuszerkezetet a technikussal...

drover(fanyul társa) 2012.02.01. 10:13:24

@Dr.Betépett felhasználó:
És nem ugat hogy vau-vau, hanem amikor kinyitja a száját, aszongya: "viktor- viktor!"

Anti Anyag (törölt) 2012.02.01. 10:14:55

Szvsz. a titkárnő kérdezhette.

Krecs..ny. hangzott a válasz.

Mi a faszom (pinám) lehet ez, Krecsány aztán jól van, úgy sem olvassa el ezeket senki. Így beírta.

Nekem is a fedeb jutott az eszembe. Most jól ki kellene baszni a képviselővel, odatelefonálni a NAV-tól, hogy le menne két ember, mert kiváncsi a krecsányra.

Szerencsétlen meg építhet egyet:)))

drover(fanyul társa) 2012.02.01. 10:18:02

@malolo:
Eric Russell: Halandzsa c. írása.

malolo 2012.02.01. 10:18:58

A "fedeb" logikát követve a krecsány lehet például egy "KReténeket CSÁbító NYúl" is.

Sicc 2012.02.01. 10:20:16

KRECSÁNY = Kreténeknek Csányitól

paráznabillegető 2012.02.01. 10:20:44

3 üveg pálinka kétezerért?
húbaz, az már kemény lehet...

Anti Anyag (törölt) 2012.02.01. 10:21:11

Már látom a jövő bevallásait:

1. Krecsány több darab: 250.000 Ft
2. Variátor 2 db. 1.500.000 Ft
3. Tigallma 3 db. 1.300.000 FT
4. Subdutor 1 db. 2.000000 Ft

drover(fanyul társa) 2012.02.01. 10:21:43

@malolo:
Az létezik, ő a "fanyul" nevű társam...:))

Napkutya 2012.02.01. 10:22:11

@MACISAJT: Az általad linkelt dokumentum, egyben szép példája annak, hogy mire való a lábjegyzet, hogyan kell alkalmazni, és mire használják.

Valaki küldje már el a Plágiumbizottságnak, hátha kétségeik lennének...

Mellesleg, szerintem a krecsány több összeragasztott kerecsenből készül. Élő állapotában rágcsálóirtásra, ezen túl, portörlésre alkalmazható...

drover(fanyul társa) 2012.02.01. 10:24:26

@Anti Anyag:
A pálinkával nagyobb gondja lenne a NAV-nak szerintem..:))

malolo 2012.02.01. 10:28:23

@drover(fanyul társa): "Az létezik, ő a "fanyul" nevű társam...:)) "
Nem mesélt az élményeiről?

HerrBürgermeister 2012.02.01. 10:34:48

Kapott a KREtén potápi egy PICSányrúgást az orbántól.

drover(fanyul társa) 2012.02.01. 10:39:07

@malolo:
majd szombaton mesél a Kozma utcában. Most sütöm a 8 kilós kenyeret, amibe belefér a reszelő,a vasfűrész meg egy Tokarev pisztoly.nem kellett volna neki bizonyos oldalhoz tartozó képviselő asszonyokkal kezdeni..

xemét 2012.02.01. 10:39:22

A krecsány az a "boldogság doboz" aminek ennyi az ára. Viszont ebbe szokták tenni a boldogság egyik alapját, ez esetben is, mint mindig a pénzt. A krecsány tehát maga a doboz, a tartalma csak az ajándékozottra vonatkozik. Ősi elszlávosodott szó, a krecsek igéből (megkenlek) származik. Ezt nem illik bevallani, meg nem is érdemes.

vernarancs 2012.02.01. 10:52:42

Ezeknek vagonnyilatkozatot kene tenniuk. Vagon szam lapatoljak ki a penzt a jomunkas emberek zsebeibol.
Beir par uveg piat meg egy szakadt trikot es azt hiszi benyalja majd a nep?

2012.02.01. 10:53:38

"A krecsán (a női blúz). Elöl nyitott, a mell alatt húzott, hosszú ujjú, galléros vagy gallér nélküli
kerek vagy szögletes nyakkivágású, csípőig érő női viselet. A galléron rece (csipke), fodor vagy elütő színű anyagból rátét díszítette a
kivágás vonalát 2-3 cm szélességben."(Wikipédia)
Ez nem ajándék volt, hanem célzás!Vagy értékelés egy volt szavazója részéről.
Ha mondjuk kiflicsücsökre fájdulna meg a foga, mindjárt kettőt is el lehetne rejteni alatta, úgy, hogy szemfüles biztonsági őrök ne tudják kiszúrni.

drover(fanyul társa) 2012.02.01. 10:55:38

@vernarancs:
Be hát. Polgármestert csináltak belőle látod.
Bár láttam olyant, hogy a majmot megtanították teniszezni..

Nemzeti forrasztékón 2012.02.01. 10:58:35

@MACISAJT: Képviselő uraság "krecsáNY"-t írt oda, a linkedben csak "krecsán"-ról esik szó

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.01. 10:59:35

@malolo: Vazzeeeee,hát ezt olvastam,ááááááááááááááá.köszönöm az infót. :-)))))

drover(fanyul társa) 2012.02.01. 11:00:33

@surcapisca:
Na ezaz.
Otthon titokban esténként melltartó, tangabugyi, harinya meg krecsány. És táncika a tükör előtt a Village People slágereire.
Valami lehet időnként a levesükben. A budai képviselő meztelenül ugrált a kamera előtt. Ez meg női blúzban flangál.
Szodoma és Gomorra..

Le_Penseur 2012.02.01. 11:01:26

Érdemes a többi képviselő vagyonnyilatkozatát is megnézni! Alig van amelyik legalább nagyságrendileg bevallja a vagyonát. A többi vagy valótlan adatot közöl, vagy ha valós akkor nagy a baj!

drover(fanyul társa) 2012.02.01. 11:02:27

@Dr.Betépett felhasználó:
Lásd kicsit alantabb Drovert is..
Ott az író meg a cím ha keresed újraolvasás miatt.

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.01. 11:02:37

@drover(fanyul társa): na erről a vonulatról,ha lehetne még kicsinykét..

drover(fanyul társa) 2012.02.01. 11:06:32

@Le_Penseur:
Dolgoztam évenkénti vagyonnyilatkozatra kötelezett helyen. Büntetőjogi felelősség mellett OLVASHATÓAN, géppel vagy nyomtatott kézírással volt KÖTELEZŐ, fillérre részletesen.
A politikusoké ákombákom, egyszavas, olvashatatlan, elnagyolt, láthatóan hamis adatokkal megtüzdelt.
Ennyit az egészről.

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.01. 11:07:45

Kíváncsi vagyok bevallota-é a kezelőorvosának a zóccsó pályinka,és a nemannyira óccsó bor felhasználását,ami nem javított a koszorúereinek az állapottyán.

Le_Penseur 2012.02.01. 11:20:07

@drover(fanyul társa):
Sokkal tisztább lenne, ha módosítanák a törvényt és kimondanák, hogy semmi közünk ahhoz, hogy mennyit keresnek és mennyi vagyonuk van. Még az is tisztességesebb lenne, mint az, hogy ezeket a teljesen kamu lapokat beadják.
Aki 20+ éve képviselő és csak egy 15 éves Nissan Micrának a felével meg egy minigarzon 1/24-ével rendelkezik, az elissza vagy elkártyázza a jövedelmét, tehát alkalmatlan a képviselői munkára!

drover(fanyul társa) 2012.02.01. 11:22:35

@Le_Penseur:
Engem az is érdekelne, hogy a tarkafaxba lehet 10-15 év alatt százmilliókat grundolni a semmiből..:))

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.01. 11:28:22

@drover(fanyul társa): valami képvisellő asszonyokat vettél a szádra....

seepheerd 2012.02.01. 11:31:21

@Martian:
eltűnik mágneses viharban? :)

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.01. 11:31:58

Gyerekek!!!!!!!!!!!!!!!
Most kaptam egy körlevelet,hogy aszongya:
az e-cigit használók legyenek tekintettel a dohányzási tilalom miatt tököncsavart kollegákkal,és NE szívják a flancos e-cigijüket basztatásképpen,csak olyan helyen,amit mások nem látogatnak.Besz@rááááááááás.!!!!

drover(fanyul társa) 2012.02.01. 11:38:44

@Dr.Betépett felhasználó:
Á... diszkréció mindenek felett..
Nameg a várható gyerektartási perek ugye..
Szegény Sir Fanyuly majd mehet bankot rabolni.

Le_Penseur 2012.02.01. 11:39:08

@drover(fanyul társa):
Aki ezt nem tudja megtenni lépésről lépésre, kockáról kockára, az annyit is ér!

@Dr.Betépett felhasználó:
A nikotin tapaszt is úgy ragaszd fel, hogy mások idegeit ne kuszálja!

drover(fanyul társa) 2012.02.01. 11:39:37

@Dr.Betépett felhasználó:
Az elektrik cigiből is jön valami füst nem? Vagy mi a bré az a gőz?

drover(fanyul társa) 2012.02.01. 11:41:11

@Le_Penseur:
Ez igaz lehet, mert egy érintett mondta..:))

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.01. 11:43:28

@drover(fanyul társa): Még nem tróbáltam,mi jön belőle,de ezekután????Kell nekem egy ollyan cigi,ami nem is az,oszt majd kapok miatta sallert?

drover(fanyul társa) 2012.02.01. 11:47:05

@Dr.Betépett felhasználó:
nemtom..
Ez a e-cigi olyan mint a guminő..
meg lehet dugni három helyen, de nem az igazi..:))

vernarancs 2012.02.01. 11:48:04

@drover(fanyul társa): Az goz. Ahogy te is irtad. Nem fust, nincs benne karos anyag. Csak annyi mint egy bogre tea gozeben.

Egyebkent meg mit is varnank egy hazudozo kepviselotol? Pont a bevallasaban fog igazat mondani. Amugy is az utolso sportszeletes alsogatyaig minden a rokonok nevere van irva. Ezert ilyen szegenyek ezek.

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.01. 11:52:57

@vernarancs: Szegény pintérsanya is,télleg.
Ez is mennyit ér naccerű lázár szerint.
Mijaza 22 ingatlan.?

Vakond38 2012.02.01. 11:54:12

Ime a krecsány megfejtése:

Zománcozott bögre mintásan
Forrás google :D

medwe.blog.hu/2012/02/01/krecsany_elado

zigzeg 2012.02.01. 11:57:59

Nem tudom, mi az a krecsány, de ha valaki 2000-ért 3 üveg pálinkát tud venni, az pont olyan is, hogy ha megissza, krecsányokat is hallucinál. Persze az elméletem ott bukhat meg, ha valójában 4 centes kisüvegekről van szó.

Tell Vilmos 2012.02.01. 11:59:29

1szerű!

A krecsány a gyurcsány tájszavas változata. Inkább tanyákon használt kifejezés...

Dr. Adofizeto 2012.02.01. 12:14:46

@xemét: Ezek szerint ez a Nokiás doboz fideszes verziója.
Méreteiről (h x sz x m) írhatnál, hogy ki tudjuk számolni 20.000 Ft-os bankjegyből hány milliónyi fér bele.

Sparti300 2012.02.01. 12:15:45

Le éghetne nem csak a pofájáról,ha nem az egész testéről a bőr, hogy ilyet nem szégyell odaírni. Pusztuljon a férgese!

Dr. Adofizeto 2012.02.01. 12:24:12

Azért, ha neadjisten' kiderülne, hogy krecsány, mint olyan nem létezik, egy közokirathamisításos büntetőpert megérdemelne ez a köcsög.

Állítsuk meg a ......... 2012.02.01. 12:24:49

@drover(fanyul társa):
A kardigán, az meleg.

Ez a képviselő nem magyar?

Dr. Adofizeto 2012.02.01. 12:25:41

@drover(fanyul társa): és törvényeket aláírni, beszédeket tartani és nagy palotában sétálni.

Astra001 2012.02.01. 12:31:07

A krecsán (női blúz)
Az első világháború tájékán, a gyári anyagok térhódításával, valószínű német hatásra jelenik meg
a krecsán (a női blúz). Elöl nyitott, a mell alatt húzott, hosszú ujjú, galléros vagy gallér nélküli
kerek vagy szögletes nyakkivágású, csípőig érő női viselet. A mellrészen 2-3 pié szaladt végig
lefelé mindkét oldalon. A galléron rece (csipke), fodor vagy elütő színű anyagból rátét díszítette a
kivágás vonalát 2-3 cm szélességben. Ez a rátét alkalmanként végigszaladt a gombolás mellett blúz alsó széléig, és megtalálható a kézelőn is.

A krecsán megjelenésekor derékig, a 40-es években már a csípőig ért. Legtöbbször patenttal
záródott elöl és a kézelőnél. A rokolyán kívül hordták. A városokban szolgáló leányok krecsánja
magas, zárt nyakú, a mell felett elvágott, a szabás vonalán csipkével díszített. A rokolyába kötve
feszesen a testhez simulva viselték. Anyaga karton, pargét, flokon miesnap; ünnepre selyem,
fényes bíbor vagy brokát.

pirimogyoró 2012.02.01. 12:39:50

Milyen ocsmány írás! A pontok lemaradtak, nyomtatott betűk keveredtek írottal... és mióta írunk egy hivatalos iraton "E" forintot?
El kéne végezni a 8 általános minden ki-be ... képviselőnek. Mert ott mindezt megtanítják.

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.01. 12:50:29

@pirimogyoró: Sittpaja is elvégezte a 8-at, (talán)mégse tuggya.Tegnap este valami csatornán védték pajabácsit,és végül szentté is avatták.

xemét 2012.02.01. 13:13:28

@Dr. Adofizeto:

Sok, több, mégtöbb!
Igen a nokiás fidesz változatban. Boldogság dobozként árulták karácsony előtt a Vörösmarty téren. Komolyan, ez volt a doboz neve. Magyarul krecsány.

pszychoboost · Http://pszychoboost.blog.hu 2012.02.01. 13:28:26

A krecsány a Gyurcsányról lepattant átkok gyűjtőneve. Azért nem értékes, mert Feriről mint tudjuk minden lepattan... :)

victor vacendak 2012.02.01. 13:32:07

@enelmentemavasarba: ez tök jó, mert szinte biztos voltam benne, hogy rajtam kívül alig van magyar a környéken. Bár a belinkelt szöveg szerint ezek a falvak csak régen voltak székely falvak, a magyarok kitelepültek elég régen...

tobias2 2012.02.01. 13:54:13

És amikor egy vaniliafagylaltra meghívták az miért nincs feltüntetve? A nyalás az már nem rumpálódás? Korr!

LeonSilver 2012.02.01. 14:10:38

A krecsány kérem szépen a Nokiás doboz új neve.

kajagugu 2012.02.01. 14:12:46

krecsány = bizonyos körökben utalvány cekcuális
szolgáltatásra. 10 krecsány = 1 p.csány

Prof. Dr. Simon Templar 2012.02.01. 14:15:50

Namármost: nem véletlen, hogy egy bonyhádi képviselő írta le. Ugyanis: a bonyhádi edénygyárban a dolgozókra néha rájön az alkothatnék és az unalmas zománcárut ellátják mindenféle dekorációval (híres emberek portréi), amiket aztán búcsúkban értékesítenek a vásározók.
A nép gyermekei az értékesebb portrékkal ékített darabokból tejeskávét, pálinkát, vizet isznak, a kevésbé kurrens fejekkel pedig a kukoricát merik a zsákból a darálóba.

Na, ez a krecsány.

Prof. Dr. Simon Templar 2012.02.01. 14:18:10

A ritkább darabok drágábbak.

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.01. 14:21:02

@Prof. Dr. James Onedin a naviatika elismert tanára: Tessen mondani,attól hogy fémbűl vannak,lehet őket köcsögözni?

Prof. Dr. Simon Templar 2012.02.01. 14:22:06

A ritkább darabok drágábbak.

Prof. Dr. Simon Templar 2012.02.01. 14:23:31

@Dr.Betépett felhasználó: Lehet, persze, főleg, ha olyan képet rajzolnak rá:)))

kajagugu 2012.02.01. 14:33:04

Van eladó eltolcsys meg orbáncos?

uruk.hai 2012.02.01. 15:04:47

Abból a pálinkából én is rendelnék! Lehet még? Kéne két hordóval.
Ugyanitt, jó minőségű házi pálinka eladó. 3500-Ft/L

bgp 2012.02.01. 15:05:19

Most akkor bögre vagy ruha?

uruk.hai 2012.02.01. 15:06:16

FIGYELEM! 10 liter fölötti rendelés esetén ajándék krecsányt adok!

uruk.hai 2012.02.01. 15:07:15

@bgp: Remélem bögre, mert akkor bele lehet tölteni a pálinkát.

cszfc (törölt) 2012.02.01. 15:07:45

Akkor már csak 2 krecsány kell és meglesz a gyurcsány.

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.01. 15:29:44

@bgp: ha nem veszel bögrét,meg leszel ruházva

2012.02.01. 15:48:52

Krecsány=kiskabát.

nincs1itt 2012.02.01. 15:51:03

én megnéztem a parlament.hu oldalon néhány(adék) "képviselőnek" a "bevallását". Wazzeee, ezek komolyan azt gondolják, hogy átlag pógár beszoptya, hogy havi min 600.000,-Ft-ból+az apró, azaz cca 1-1,3 milka/hó, zseppénzecskéből SEMMIT nem takarítanak meg, egy qrva szobakonyhát nem gründolnak össze Kőbányán a Hős uccában??? Amikor gyakorlatilag SEMMIRE nem kell kőteni??? Akkor meg ne csodákozzunk, ha a főszabaccságharcos matolcsi, asztat mongya az ő szájával, szemének rebbenése nélkül, hogy havi 47.000,-Ft-ból faxán meg lehet élni... ezeknek lassan 20 éve halvány segéd fingja nincs a valóságról!

Peripetia 2012.02.01. 15:53:51

Már évek óta írom és mondom, hogy az egész politikai osztályunk hülye és alkalmatlan az ország vezetésére. Ki is állítják magukról nap mint nap a megfelelő bizonyítványt. Forradalom lesz!

nincs1itt 2012.02.01. 15:54:57

ja, és mindegyik "honatya" odarajzolja a végére, hogyaszongya: "képviselői laptop: 388.970,-Ft, bakker, hol a bánatba vásárolnak ezek?? Nincs aza cég, amelyik ha eccere rendel tőle BÁRKI 400 db laptopot, ne adna röhögve 50% kedvezményt és még le is pippantaná(bonusz). Akkor számoljunk csak Béláim!!
Akkor ez a laptop, majd 800.000,- ropogós adóforintot ér, akkor tessék mán szíjjel pislogni a WEB-shopilag ezért a csekély összegért mit adnak...

nincs1itt 2012.02.01. 16:01:55

jáj, hát még ázok kárcos ódik is....

tiborc2008 2012.02.01. 16:03:43

KREtén gyurCSÁNY szóösszetételből képzett szó.
Képviselő csalt a bevallással, mert nem ér 2500 forintot.

Peetee 2012.02.01. 16:11:56

A krecsány olyan, mint a Nokiás doboz, csak szép díszes; ezért kerül 2500 Forintba.
Persze benne volt még vagy 150millió kp, de arról nem nyilatkozott a majom.

baba jaga 2012.02.01. 16:25:21

A krecsány az nem véletlenül a Gyurcsány rokona?

Dr. Adofizeto 2012.02.01. 16:25:54

@nincs_itt: Tényleg őszinte tisztelettel (emlékszem jópár ütős kommentedre :), de az informatikában ESZKÖZ esetében max. 10%-os árréssel dolgozunk (csókos helyen :), de ha bedurvulunk, lemegyünk 5%-ra is. Az általad említett LEGOLCSÓBB webshop-ok 3-4%-os kisker. árréssel dolgoznak, utáljuk is őket rendesen.
Ehhez add hozzá, hogy MINDEN informatikai eszköz kereskedelme EUR és USD -újabban NAPI- ÁRKÉPZÉSSEL működik, a volatilitás sokszor elviszi az árrést, ha nem akar az ember a baráti ügyfélnél mindenféle árfolyamváltozás klauzulákkal szarakodni.
A kereskedés mára csak nyűg lett a szolgáltatás mellett. (Számtalanszor megtörtént már, hogy az ügyfél kért 1 db. 4000Ft-os pendrive-ot, amin kerestünk 400Ft-ot, de elmegy benzinre 2000Ft, bankszámlakivonatra (utalással fizet :) 200Ft. De nyilván nem küldöm el a francba, mert a szolgáltatásokért rendesen fizet. Ilyen körülmények között gondolom kitalálható, hogy ha vesz tőlem valaki 2 gépet, nyilván nem fogok neki "táskában" 100ezreket visszaosztani.

Minden más: urban legend.

Az "okosságok" nem az árukereskedelemben, hanem a szolgáltatásokban vannak. Ill. a közbeszerzésben. Soha, senkit nem láttam eszközbeszerzéssel megbukni, pedig régóta vagyok mindkét oldalon (szállító, megrendelő).

MindenbeKészakarvaBelepofázóZombi 2012.02.01. 16:35:46

Krecsány = Megitta a kapott bort és pálinkát aztán ez lett belőle:)

Kandabula 2012.02.01. 16:35:46

Nekem három Krecsányom van. Az egyikkel domoszkálok, a másikkal bértömegcikkeket lombtalanítok, a harmadikkal dicsekszem. Egyébként a "krecsány" (a kék fajta) egyszerű lépcsőházi zuhanyfül. Viszont jóval drágább, mint azt nevezett a kérdőíven beárazta.

Emlékszem, gyerekkoromban, amikor valamit sumákoltam, anyám megjegyezte: - Ne krecsányolj már itt nekem....

nincs1itt 2012.02.01. 16:36:57

@Dr. Adofizeto: köszi, én meg "véletlenül" ismerem a gépjármű beszerzéseket... ne tudd meg mekkora az "árrés", mongyuk a szalonár és a flotta vásárlás között, meg ugyi, ha szólok a gyártónak, hogy tesó, figyi, van egy KORMÁNYZATI megrendelésem, 400 db-ra egyben, akkor simán adja a gyártó(ha jó a viszony egyébként is) erre az EGY bótra a max. rabbatot! De azért ha rádobok a 390 ezerre még 10%-ot akkor is csiri-viri faxkiverős ketyerét lehet kapni... nincs igazam??

Kandabula 2012.02.01. 16:37:17

@Tyra3l: ugye mondtam, hogy drágább...

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.01. 16:40:04

@Ula: Nemlyó.Felvette a krecsányt, ( női )
megitta a guggolós pályinkát,rája a bort,aztán jött a tusa. (infraktusa)

recruit 2012.02.01. 17:07:21

Csendben szólok, hogy ma 14:38-kor törölték a "krecsány" wikipédiás magyarázatát! :D

Még mindig holt verseny van a zománcos "bögöre" és a "erdélyi-szetter" között.

Dr. Adofizeto 2012.02.01. 17:19:06

@nincs_itt:

De, igazad van, de csak a kispályások csinálják így. Én hálistennek' csupa talpig becsületes embernek dolgozom, ha hiszed, ha nem, soha fel sem merült, hogy a gép (vagy a számla) mellé adjak faxkiverős ketyerét a főnöknek, vagy bármit, beleértve a készpénzt is :). Eleve nincsenek is erre rászorulva, minek kockáztatnának!

A régi szép idők autófinanszírozási business-ét még nem is említetted, amikor a finanszírozó bank még visszaosztotta a margin felét az autókereskedőnek. Benne voltam akkor éppen az iparágban, konkrétan az akkori legnagyobbnál, egy nagy cash machine volt az egész. ;-)

derabitz 2012.02.01. 18:00:35

2 rugóért nem pálesz volt az, hanem denszesz. Monjuk Potápi szinten már mindegy.

szobakutty 2012.02.01. 18:04:28

ahh azt a Ginó már rég megmondta: "...jók a programok, minden jó, csak sok krecsány van..."

Állítsuk meg a ......... 2012.02.01. 18:07:56

Rendelek egy darab sárga krecsányt, narancssárgát, orbán képével

sárga bögre görbe bögre
sárga bögre görbe bögre
kell nekem egy köpőcsésze

w650 2012.02.01. 18:12:48

Árpád!

Vigyázz!
Ha az ilyen vagyonbevallások-féle majomköszörűkön te így szemtelenkedsz, elmondom az ilyen helyeken az embereknek, hogy lettél egyszer csak hirtelen őrvezető 1986-ban a Magyar Néphadseregben...

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.01. 18:35:08

@w650: Halljuk,halljuk,hallyuk......meséjjé

w650 2012.02.01. 18:46:33

@Dr.Betépett felhasználó:

Nem mesélek. De szinte már ki is találtad. És tényleg...

Mitzimackó 2012.02.01. 19:19:52

ezt helyesen úgy kell írni: krexani (ejtsd: @€|Ä$÷×), és busman szó. leegyszerüsítve azt jelenti: "na tünnyé' má' a picsába ezzel a hülyeséggel!"

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.01. 19:34:16

@Mitzimackó: pár karakterrel ilyen szép kerek tőmondatot kifejezni......hát tudod,irigyellem a busmannokat.

Mitzimackó 2012.02.01. 19:39:22

@Dr.Betépett felhasználó: és ráadásul a megfelelően csettegő és nyikkegő hangokra még fonetikus jel sincs!

derabitz 2012.02.01. 19:41:54

Krecsány: Női blúz.

www.bukovina.hu/adattar/dokumentumtar/csibi_szekelyviselet.pdf

Viselje egészséggel a képviselő úr!

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.01. 19:44:55

@Mitzimackó: csettegő,meg nyikkegő????,apa Te a nyitnikékre gondolsz???és a p..csáról irogacc?Hááát tudod...

Dr.Betépett felhasználó 2012.02.01. 20:01:43

@derabitz: ha ma valaki mégeccer a bukovinai székely népviseletről szóló cikket idelinkel,harakirit követek el a fakanállal.Ma már többet megtudtam eme gyöngyszemekről,mit köllött vóna.Oszt még azt se mondhatom,hogy hiánypótló mű.Egész jól elvótam nélküle.

Mitzimackó 2012.02.01. 21:00:43

@Dr.Betépett felhasználó: ó, a primitív népek egész történeteket tudnak elmondani egy-egy szóval! tudod, a kajováknál például vindóz = fehér ember gúvadt szemekkel lesni homokóra :-P (nem én találtam ki, ez már régebbi lelemény!)

pirimogyoró 2012.02.01. 22:50:57

@Dr.Betépett felhasználó:

Valami csatornán védték? Talán valamelyik csatornában :) A mocskos, talpnyaló patkányok.

Mindenesetre örültem, hogy a veretes ezüstérméről levetette a nevét. Így legalább majd ér valamit :)

nincs1itt 2012.02.02. 07:40:25

@Dr. Adofizeto: "nincsenek rászorulva"... sajna valóban nem szorultak rá Vlad Tepes kiskedvencére. Emlékszem én olyan államtitkárról szóló történetre, amelyik(az "aki" erős lenne) a központi beszerző asztalára baxta a zsírúj Ódi kulcsát, majd közölte, hogy ezt a fostalicskát azonnal cseréljék le!
Beszerző "okosan" nézett és érdeklődött, hogy mi a baj a null kilométeres vassal?
Államtitkár(ezeket fizettyük), amikor elindulok vele a TV kikapcsol és bekapcsol a GPS a középkonzolon lévő monitoron!!(mer az ugyi elengedhetetlen extra)
Beszerző azonnali "intézkedést" foganatosít a skandallum megszüntetésének vonatkozásában. Azaz, kér a gyártótól egy állásfoglalást, hogy miként történhet ilyen inszinuáció a zállamtitkár úrral, hogy nem tuggya Maunikasót és/vagy ValóVilágot magához venni vezetés közben, optikailag!
Jön a válasz a multináci Óditól, hogyaszongya:
A gépjárműbe beépített televízió vételére is alkalmas multimédiás egység, amely a navigációs rendszert is magában foglalja, a jármű sebességétől függően, paraméterezhetően, automatikusan átvált TV adás vételről GPS-re, esetleg rádióra vagy CD/DVD lejátszására, amely a vezető figyelmét NEM VONJA EL a forgalomtól veszélyes mértékben... blablabla
Na kb. ilyen szinten bugris ez a banda. Ja és a laptop mellé a faxnak kellett Tablet is??? Hmmm??

2012.02.02. 08:15:25

@Nemzeti forrasztékón: Ha a képviselő úrr,(sic!) úgy ír,ahogy Bukovinában ejtik, akkor stimm a krecsány. Vagy csak elvétette...ember ő is, mint mondjuk a magyar helyesírás legfőbb promotálója, képviselőnk mentora, valami doktor...akinek épp mostanában tépázzák a renoméját...

egyjózsi 2012.02.02. 12:22:33

KRECSÁNY = ajándékbögre felirattal!
OTP-nél végtörlesztéssel élő képviselők kapták Csányitól!
Felirat körbe: Hálából ÖröKRE CSÁNYi!
Olvasva szemből...

lickmyhorse 2012.02.03. 10:23:05

pofán vagyunk röhögve ennyit jelent ez az egész.

Taxusbaccata 2012.02.08. 14:52:37

Előttem szólók!
Hozzászólásaitokkal csak azt bizonyítottátok be, hogy milyen buták vagytok! Az ilyen mocskolódók nem érdemlik meg, hogy bárki is adjon a szavukra! Szégyellje magát mindenki aki megpróbálta bemocskolni Bonyhád, a bonyhádi zománcárugyár és Potápi Árpád országgyűlési képviselő úr nevét!!!

potyus 2012.10.05. 14:38:08

Krecsány, krecsány, legjobb tudomásom szerint, olyan mint a péklapát, csak kicsit rövidebb a nyele.
De hallottam valakitől, hogy az igazi krecsány nagyon hasonlít a karikapimpilihez, bizony........
süti beállítások módosítása