Képviselő Funky

Az Index seggrepacsi-ügyi szakblogja.

Bemószerolásokat, életveszélyes fenyegetéseket, trükköket és főleg jó tippeket a kepviselofunkyKUKACgmailPONTcom cimre várunk.


Az igazi Képviselő Funky

Friss topikok

Címkék

Linkblog

BREAKING: Gyurcsány a hazudozás ellen

2009.02.03. 16:40 K. Funky

2009 február 3. 16:28, Klubrádió, Beszéljük meg.

Gyurcsány Ferenc: "Kérem szépen, a hazug embert hamarabb utolérik, mint a sánta kutyát. Nem jó, ha az ember háta mögött összesúgnak, hogy 'ez az ember hazudik'."

A műsor még megy, további aranyköpésekért ide kell állítani a tranzisztorost.
 

8 komment

Címkék: media gyurcsany ferenc

A bejegyzés trackback címe:

https://kepviselofunky.blog.hu/api/trackback/id/tr98920520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.02.03. 16:47:54

Ez egy ilyen ember. Min csodálkoztok?

Krokodil · http://sardobalo.blog.hu 2009.02.03. 16:49:22

"Kik laknak a szegényebb településeke?
Az átlagnál szegényebb emberek."
Ez a gyurcsányi, ez egy szociológus?
És ez a drága bolgárúr ez egy műsorvezető? :)

SMisi 2009.02.03. 17:08:28

de kár hogy nem Kuncze interjúvolta...

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.02.03. 17:54:44

No én mire odakapcsoltam már csak a betelefonálós műsor ment, olyan izgalmas témákkal mint például jujmicsodafasizmus Miskolcon vasárnap (még árpádsávos zászló is volt!) meg aköcsögfidesz, hogy elgáncsolja a reformokat és szegény anyukának 20 év múlva a gyerekének a Fidesz miatt lesz rossz mert nincs reform.

Nem lehetne valami nukleárisat is sugározni a Klubrádió frekvenciáján ezeknek? Nem mondom hogy a Csintalan a színvonal, de ez übergáz.

HofEE 2009.02.03. 17:59:37

Belehallgattam mert naív vagyok. Megbántam. Remélem azért tudok majd az este aludni.

pucros 2009.02.03. 18:17:06

Amióta elterjedt róla, hogy egyszer titokban igazat mondott, azóta egyáltalán nem a háta mögött sugdossák.

burian 2009.02.03. 18:22:07

Én is odatekertem, de csak a repedező plafon hangját hallottam, aztán már csak kiabálás és az összeomlás zajai.
Szerencsére felvettem és most visszajátszva hangtechnikusokkal elemezzük. Két speciális zajszűrőt bevetve, lelassítva ezt lehet hallani:

Azonosítatlan férfi hang1 - Jaj, segítség, minden ránk omlott.

Azonosítatlan női hang - Segítség, jaj, jaj.

Azonosítatlan női hang2 - Valaki segítsen! Itt minden nagyon rossz. Jaj, jaj.

Azonosítatlan férfi hang2 - Nicsak, egy péztárca, hopplá, egy másik. Megbocsát, elvenném azt a kis pénzt a belső zsebéből. Böszmeség volna itt hagyni a Fidesznek nemdebár. Miazhogy. Nagyonis. Igen, megértem, teljes szívemből. Ön haldoklik. Nézze ezeket a könnycseppeket a szemeim sarkában. Önért gyűltünk itt össze. Az óráját, ha kérhetném. Köszönöm. Most össze kell tartanunk. Van még valakinél valami értéktárgy? Nem? Nos, kérem szépen, annyit mondhatok, átfogó reformokra van szükség.

Sistergés, nyögések és távolodó lépések hangja. Minőségi bőrcipő, diszkréten nyikorog.
süti beállítások módosítása