Képviselő Funky

Az Index seggrepacsi-ügyi szakblogja.

Bemószerolásokat, életveszélyes fenyegetéseket, trükköket és főleg jó tippeket a kepviselofunkyKUKACgmailPONTcom cimre várunk.


Az igazi Képviselő Funky

Friss topikok

Címkék

Linkblog

Mindenkinek van egy álma

2009.02.10. 19:01 K. Funky

Sajnos Magyarországon nincsenek olyan politikusok, akiket mindenki szeret. Szerencsére viszont olyanok számosan, akiket senki. Meggyőződésünk, hogy Szíjjártó Péter is közéjük tartozik. Egészen biztosak vagyunk benne, hogy miután Orbán Viktor kabinetfőnöke okoskodik valamit a Főnöknek és Kövér Lászlónak, amint kilép a szobából, a két régi koma fulldokolva verdesi az asztalt a röhögéstől.

Szíjjártó Péter interjút adott a szerdai Népszabadságnak. A szöveg nagy része elég unalmas, nagyjából ugyanaz a forgatókönyv, mint mindig, amikor a közkedvelt MSZP-s napilap Fideszes politikust kérdez. Enyhe szívózásra primitív lekezelés és pökhendiség a válasz. U-N-A-L-M-A-S. Egyetlen részlet azonban rendkívül érdekes:

"Emlékszem minden idők legjobb választási plakátjára 1998-ból, amelyen Orbán Viktor, Áder János, Kövér László, Deutsch Tamás és Pokorni Zoltán jönnek szembe. Akkor léptem be a Fideszbe. Az volt az álmom, hogy azok mellett az emberek mellett dolgozhassak, akik a plakáton szerepeltek. Tehát megérkeztem oda, ahová az álmaim vezettek."
 

1998-ban Szíjjártó Péter alig húsz éves volt. Fogalmunk sincs, hogy perelhető-e az állítás, de egye fene, igenis állítjuk, hogy aki ennyi idősen arról álmodik, hogy egy magyar pártban vezető tisztségbe jusson (és itt Deutsch Tamás már tényleg jelentéktelen súlyosbító körülmény), annak valami igen súlyos lelki problémája van. A másik lehetőség persze az, hogy Szíjjártó hazudik, de mivel Fideszes politikusról van szó, ez ugye genetikai képtelenség.

8 komment

Címkék: fidesz szijjarto peter

A bejegyzés trackback címe:

https://kepviselofunky.blog.hu/api/trackback/id/tr18935271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.02.12. 13:05:24

A suliban az ilyen fazonokat kérdezés nélkül nyakonvágtuk.

pblue · http://www.savingprivateblue.net 2009.02.12. 15:55:46

de ha ilyen nincs, akkor kikbol lesznek a hokosok az egyetemen?

fraki 2009.02.12. 17:54:58

Ez tényleg perverz :)

Nils. H 2009.02.19. 13:52:55

"Van egy kormány, amely törvényeket hozhat..."

Ez a félmondat egy fokkal érdekesebb szerintem.

kenguru30 2009.02.19. 16:38:33

Már csak arra lennék kíváncsi, hogy én mikor érkezek meg oda, ahová az én álmaim vezetnek. Mondjuk azokban Szíjjártó Péter létezése nem látszik indokoltnak, ezért nincsen

Nem vagyok fideszes 2009.02.27. 08:52:57

A múltkor valamelyik adón hupikék törpikéket nyomattak, nekem meg epifániám támadt: ez a Szíjjártó egy az egyben Okoska törp. Folyamatosan marhaokosakat akar mondani, közben olyan ostoba, mint hat másik.

andrabian 2009.03.25. 10:43:40

Szerintem ez egy marhaság. A fideszes álmodozók kismiskák a szoci titánokhoz képest. Botka Laci 20 évesen ennél sokkal többről álmodott.

fű ligjimmy 2009.03.26. 16:03:31

20 évesen én is arról álmodtam, hogy öten jönnek velem szemben, de ők csajok voltak, meztelenek és nagy mellük volt. Utána felébredtem és vizes volt a pizsamám. Péterünk, mikor felébredt vajon mit tapasztalt?? Vagy netán még mindig alszik??
süti beállítások módosítása