Képviselő Funky

Az Index seggrepacsi-ügyi szakblogja.

Bemószerolásokat, életveszélyes fenyegetéseket, trükköket és főleg jó tippeket a kepviselofunkyKUKACgmailPONTcom cimre várunk.


Az igazi Képviselő Funky

Friss topikok

Címkék

Linkblog

Vona Gábor kalandja a kis bambival

2012.06.02. 22:11 Esterházy Attila

Na ki a legaranyosabb politikus? A zöld esernyővel táncoló, LMP-s Vágó Gábor? Vagy az egész demokratikus ellenzéket meleg áhítattal átölelni igyekvő, MSZP-s Mesterházy Attila? Talán a Gyurcsány Ferenc nadrágszára mögül kikandikáló, DK-s Molnár Csaba? Esetleg a költségvetést az ujjain számoló Matolcsy György?

Dehogy! A legcukibb politikusnak járó díj 2012 nyarán a jobbikos Vona Gábor pártelnököt illeti, aki az alábbi képet töltötte fel a Facebook-oldalára:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Fotó: Facebook)

A beszédeiben radikálisan magyar, a vadasparkban szélsőségesen cuki Vona Gábor a képhez az alábbi szöveget fűzte:

A tenyeremből eszik

A budakeszi Vadasparkban állatcsemegével etetem az egyik lakót éppen. Nagyon jó étvágya volt, nekem meg vaj szívem, úgyhogy a fél zacskót odaadagoltam neki. Tévedés tehát azt hinni, hogy amiért a tenyeremből etettem, ezzel én voltam a főnök. Nem. Ő az orrával csörgette a zacskót, én meg szedtem a kis granulátumot, mint a katonatiszt. Remélem a többi látogatót nem palizta be, mint engem, és másnak is jutott a finomságból.

Tehát ha szó szerint vesszük, akkor Vajszívű Gábort bepalizta a főnöke, aki egy meleg tekintetű, nedves orrú szarvas. Ha pedig nem, hát a szarvasokkal táncoló politikus akkor is verte az eddigi csúcstartót, a pulihoz dörgölőző Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettest.

Frissítés: Sokáig nem bírtuk eldönteni, hogy a képen egy őz vagy egy szarvas látható, de még a kommentelők is állattani vitába keveredtek, így végül egy kommentben Vona volt kénytelen igazságot tenni:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kepviselofunky.blog.hu/api/trackback/id/tr704561823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása