Képviselő Funky

Az Index seggrepacsi-ügyi szakblogja.

Bemószerolásokat, életveszélyes fenyegetéseket, trükköket és főleg jó tippeket a kepviselofunkyKUKACgmailPONTcom cimre várunk.


Az igazi Képviselő Funky

Friss topikok

Címkék

Linkblog

Álnéven mutatkozott be a cigiző képviselő

2011.03.08. 11:43 MGM

Mennyire igaza volt Kövér László házelnöknek, amikor elintézte, hogy az újságírók csak a kijelölt helyeken készíthessenek interjúkat az Országgyűlés épületében! És a pimasz zugfirkászok a világos szabályok ellenére még mindig összevissza cikáznak az épületben, hogy ott kellemetlenkedjenek, ahol csak bírnak!

A lassan tarthatatlanná váló állapotokat illusztrálta hétfőn Kerényi János fideszes képviselő és a hvg.hu újságírójának találkozása. A parlament épülete nagy, a képviselő esendő, és a sűrű törvényalkotási napon Kerényi Jánosnak épp nem volt ideje átbattyogni a kijelölt dohányzóba: pártja frakcióirodája előtt gyújtott rá a parlamentben.

 

D  TT20100523759

Ekkor azonban orvul lecsapott rá a csakis ilyen alkalmakra leső újságíró, és arról kérdezte, megszavazza-e a dohányzásra vonatkozó törvény szigorítását (igen), és akkor miért cigizik az épületben (majd nem fog, ha életbe lép a módosítás).

Az addig kiszámítható mederben zajló beszélgetés ekkor váratlan fordulatot vett: mivel nem ismerte fel arcról Kerényit, az újságíró megkérdezte, hogy hívják.  Simon Zoltánnak - válaszolta Kerényi János.

Emeljük ki fejünket a homokból, és a felelősség alól való kibújásról szóló álságos moralizálás helyett szemléljük az esetet a maga éles rögvalójában, ehhez pedig forrásul válasszuk magát az érintettet. "Odajött, be sem mutatkozott, én meg azt gondoltam, ha vicc, hát legyen vicc, és amikor kérdezte, más nevet mondtam" - mondja Kerényi.

"Az egész ügynek nincs jelentősége. Normális esetben odajön, és vagy tudja a nevem, vagy bemutatkozik, amire én is. De erről szó nem volt, ott futkározott a frakcióiroda előtt, ahol semmi keresnivalója. Az én véleményem szerint ez nem stílus."

20 komment · 5 trackback

Címkék: dohányzás országgyűlés álnév kerényi jános

A bejegyzés trackback címe:

https://kepviselofunky.blog.hu/api/trackback/id/tr882721320

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kerényi János alias Simon Zoltán 2011.03.10. 11:44:14

Szerző:  Ténytár “hvg.hu: Ne haragudjon, képviselő úr, de nem ismerem arcról. Bemutatkozna portálunk olvasóinak? Kerényi János: Simon

Trackback: A neve sem igaz – Ilyen ország pedig nincs CCLX. 2011.03.09. 07:01:04

  Egyszerű, mégis szép történet Bács-Kiskun megye főispánjáé. Kerényi Jánost a hvg.hu újságírója kapta azon, hogy dohányzásra ki nem jelölt helyen gyújtott rá. Történt már hasonló, sőt, volt már belőle botrány is, ha emlékszünk az RTL-es Ház...

Trackback: Letagadta a nevét a tilosban dohányzó fideszes 2011.03.08. 21:34:27

“Az egész ügynek nincs jelentősége” – bagatelizálta tettét a képviselő. Így van ez általában, ha róluk van szó. Mindjárt más, ha valamit nem ők követnek el, hanem az ellenfeleik....

Trackback: Rövid, ütős, pofátlan - villáminterjú egy képviselővel 2011.03.08. 13:07:53

Először azt hittem, ez Hírcsárda, de nem ... ilyen ország nincs még egy, induljon nektek is jól a nap :) A HVG tetten érte a fideszes Kerényi Jánost a Parlament félemeletén, tiltott helyen dohányozva. Az év interjúja: hvg.hu: Megsza...

Trackback: Beszarok a fideszesen 2011.03.08. 12:59:24

Eddigi röpke 16-17 évnyi földi létem során egyik párt és egyik politikus sem lett a kedveltem. Ez az első olyan kormány, aminek kormányra kerülésekor már aránylag intenzíven követtem és legalább alapszinten felfogtam az eseményeket. Ebben a korban...

papulimapuli 2011.03.08. 13:12:27

még jó, hogy kerényi úrnak van stílusa...igaz, csak amolyan fideszes módon

DArchAngel 2011.03.08. 13:12:46

"...ott futkározott a frakcióiroda előtt, ahol semmi keresnivalója." A Képviselő Úrnak is érdekes stílusa van. (Mint tudjuk, ez maga az ember.) Valamint érdekes elgondolása a közszolgálatról és az ahhoz óhatatlanul szükséges nyilvánosságról. Vajon mit szólna ahhoz, ha egy oknyomozó újságíró esetleg "rászállna" a viselt dolgaira? Lelövetné?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.03.08. 13:12:52

Éz én véleményem szerint újságírókat és általában a szavazókat hüléynek nézni nem stílus.

csárli hárper 2011.03.08. 13:13:13

beszarsz!
nem ő a hülye aki tiltott helyen cigizik, és hazudik, ááá nem, az újságíró a barom aki erre rákérdez hogy miért is?
fidesztempó....

zocsak 2011.03.08. 13:13:21

Hogy mernek a zembereknek megtiltani bármit,ha magukra nem tartják kötelezőnek.Mocskos banda.

csakmeraze 2011.03.08. 13:16:20

- Felolvasták a magánnyugdíjpénztári vagyon államosításáról szóló törvényt, az alkotmánybíróság hatáskörét csökkentő törvényt, a visszamenőleges adózásról szólót, én meg azt hittem vicc, megszavaztam.

Emiksz 2011.03.08. 13:19:30

"ott futkározott a frakcióiroda előtt, ahol semmi keresnivalója"

Egyáltalán, mi a francér' engedték be az épületbe?

Nádasi Balázs 2011.03.08. 13:55:59

Ja. A gonosz újságírók szegény képviselőt nem hagyják békében és csendben képmutatóskodni. Megáll az ész...

csoko20 2011.03.08. 14:22:37

-Miniszterlenök Úr, ön ígért egyszeri, nagyarányú adócsökkentést?
-Igen, drága barátaim.
-Ön ígérte, hogy megvédik a magánnyugdíjakat?
-Igen, tisztelt polgártársaim.
-Ne haragudjon, hogy is hívják Önt?
-Orb...öööö....Gyurcsány Ferenc!

boldogok_a_sajtkészítők 2011.03.08. 14:25:25

hihi, ha már stílus, én hallottam egyszer ilyet közepes város polgármesterétől (nyertek valami pályázaton pénzt városi honlapra, vállalták, hogy lesz rajta fórum) hogyaztmondja: "ez akkor olyan izé hogy oda bárki beírhat? Csak mert a képviselő urak nálunk nem szeretik ám ezt a demokráciát"...

Rigris 2011.03.08. 14:26:04

Szerintem a képviselő úrnak van némi igaza - ha újságíró vagyok, és meg akarok kérdezni egy politikust valamiről, akkor bemutatkozom, megmondom hogy melyik laptól jöttem, és aztán kérdezek.

Ettől függetlenül a sztori kiválóan mutatja a parlamenti demokrácia működését - képviselőink szemrebbenés nélkül adják a szavazatukat olyan döntésekhez, amikkel nyilvánvalóan nem értenek egyet, és eszük ágában sincs betartani. Ezt megfordítva - képviselőink szemrebbenés nélkül hágnak át olyan törvényeket, amelyeket az Országgyűlés, azon belül pedig saját maguk is megszavaztak.

Terézágyú 2011.03.08. 14:33:57

@Rigris:
"Szerintem a képviselő úrnak van némi igaza - ha újságíró vagyok, és meg akarok kérdezni egy politikust valamiről, akkor bemutatkozom, megmondom hogy melyik laptól jöttem, és aztán kérdezek."

Gondolod, hogy nem tette meg? Tényleg eleve a kérdéssel ment oda hozzá? Még csak nem is köszönt? :)

DFeri 2011.03.08. 14:34:07

Dohányos vagyok. OK. Legyenek védett zónák. Azonban a törvények ne csak az átlag emberre legyenek érvényesek. "Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél" Orwell 1984

e-bojtár · http://e-bojtar.hu 2011.03.08. 15:24:46

És ez az ember a Bács megyei kormányhivatal főnöke. Gyakorlatilag a megye seriffje.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.03.08. 15:25:42

@Rigris:
De te milyen alapon hiszed el neki, hogy az újságíró még csak nem is köszönt? Azt már tudjuk, hogy hazudni tud...

Vogel Zs 2011.03.09. 00:12:11

Es akkor mi van ? Azt azert ne mondja mar nekem senki, hogy ez felhaborito manapsag? Azt csinalta amit minden politikus. Ezek azt hiszik, hogy Ok szartak a spanyolviaszt. De az egesz szora sem erdemes. Es azert nem, mert ugysem tud vele senki semmit csinalni. Ezek azt csinalnak amit akarnak...

"Amíg hiszed, hogy a nagy dolgokba nem lehet beleszólni,
a fütyköst tükrösre lehet nyalogatni.
Kicsi vagyok, senki vagyok, mantrázzad paraszt,"

Belga

HandG 2011.03.09. 00:12:54

Tiltott helyen cigarettázik egy "törvényhozó" ember?????!!!!!
Radarblokkolót használatáról tud egy "törvényhozó" ember?????!!!!!

Én miért tarcsam be a törvényeket?????!!!!!
Kérném a HVG-s kollégát, hogy tűzze ki jól látható helyre az újságíró igazolványát, menjen oda, illedelmesen köszönjön és mutatkozzon be és tolmácsolja kérdésem. Hogy egyik polgártárs olvasó ezt kérdezi. Egyik "törvényhozó"-tól is meg a másiktól is.

Előre is köszönöm!

Zorgo 2011.03.09. 00:13:08

A hír kacsa, egy Fideszes képviselő nem hazudik!Pont! :)

Wrex 2011.03.09. 00:14:31

hvg.hu/itthon/20110308_kerenyi_hvghu

Idézet onnan:
A lenti felvételen - ami bár igen halk lett, de a hangerő felcsavarása után minden mondat érthetően kivehető - bárki meghallgathatja, hogyan zajlott a beszélgetés Kerényi János és kollégánk között. A hangfelvétel így kezdődik: "Jó napot kívánok, képviselő úr. Szegő Péter vagyok, a hvg.hu-tól."

EasyFriend 2011.03.09. 00:18:03

Vajon a képviselői esküjét is úgy kezdte, hogy "Én, Simon Zoltán..."?
süti beállítások módosítása